FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi

  • masa pelepasan:2024-02-15 12:38:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:535
  • Penerangan pantas:

    Fribourg,If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifu

Kandungan artikel

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya,FribourgModel tiga dimensi pengubah jenis kering, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

FribourgApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa,FribourgOperasi dan penyelamatan pengubah jenis kering, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

RaojanSelepas memegang bolt longgar antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

reformDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

FribourgKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Pengubah kuasa

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

FribourgMaklumat produk lain
  • MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

    MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

  • MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

    MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

  • Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

    Al HaddPrice of dry-type transformerApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

  • Champini sur MarnePlatform angkat elektrikPengilang sumber langsung

    Champini sur MarnePlatform angkat elektrikPengilang sumber langsung

  • Champini sur MarneMaintenance of boarding bridgeApakah kaedah penyelenggaraannya?

    Champini sur MarneMaintenance of boarding bridgeApakah kaedah penyelenggaraannya?

  • MarseillesJenis bergerak hidraulik paksi naikSelesaikan masalah kapasiti berlebihan

    MarseillesJenis bergerak hidraulik paksi naikSelesaikan masalah kapasiti berlebihan

  • MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

    MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

  • MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

    MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi memberi anda FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi. FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FribourgPengubah kuasa tiga fasaPerincian klasifikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!